تعصب‌های نابجا، جان نوعروس را گرفت
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

پدر و مادر هديه که خودشان دوران عقد بسيار سختي را در ۳۰ سال قبل تجربه کرده بودند تعصب زيادي در مورد دختر جوان و دامادشان به خرج مي دادند و محدوديت هاي زيادي براي اين عروس و داماد جوان قائل مي شدند.اين زوج جوان احساس دلتنگي عجيبي داشتند و براي ملاقات يکديگر لحظه شماري مي کردند. اما...
خراسان: تو خواهر بزرگ داري و به نامزدت بگو حق ندارد در دوران عقد به منزل ما رفت و آمد داشته باشد. اگر هم مي خواهيد همديگر را ببينيد هفته اي يک بار قرار بگذاريد و با هم به پارک برويد. اصلا چه معني دارد که دختر و پسر در دوران عقد با هم رفت و آمد زيادي داشته باشند و جلف بازي دربياورند؟

پدر و مادر هديه که خودشان دوران عقد بسيار سختي را در ۳۰ سال قبل تجربه کرده بودند تعصب زيادي در مورد دختر جوان و دامادشان به خرج مي دادند و محدوديت هاي زيادي براي اين عروس و داماد جوان قائل مي شدند.اين زوج جوان احساس دلتنگي عجيبي داشتند و براي ملاقات يکديگر لحظه شماري مي کردند. اما هديه در رفت و آمدهايي که با شوهرش داشت باردار شد و با به وجود آمدن اين مشکل او و شوهرش مضطرب و نگران بودند و دچار افسردگي شديد شدند.

زن ۲۳ ساله با گريه و التماس از شوهرش خواست تا در اين باره به کسي چيزي نگويد چون اگر خانواده اش متوجه موضوع مي شدند با تعصبي که دارند غوغا به پا مي کردند.

زن و شوهر جوان با حساسيت بيش از حد در اين مورد، روزهاي بسيار بدي را پشت سر گذاشتند و هديه مدام در اين فکر بود که چگونه مشکل را حل کند. او پس از مشورت با يکي از دوستانش، نقشه اي به سرش زد و بدون آن که چيزي به شوهرش و ديگر اعضاي خانواده بگويد مرتکب خطاي بزرگي شد.

زن جوان تصميم گرفت سقط جنين کند بنابراين با خريد مقداري دارو اقدام به اين کار خطرناک کرد. متاسفانه در اثر اين اقدام اشتباه، زن جوان و جنين ۴ ماهه اش دچار آسيب جدي شدند و جان خود را از دست دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب